W trosce o klientów końcowych, iPOT24 daje im możliwość samodzielnego zarządzania kontem. Dostęp do niego odbywa się przez stronę internetową i wymaga logowania. 

Zamawianie dodatkowej usługi, edycja danych osobowych i korespondencyjnych, dostęp do wystawionych faktur, możliwość pobrania faktury w formacie .pdf, wykaz aktualnych rozliczeń z dostawcą usług telekomunikacyjnych, informacje o założonych blokadach lub wstrzymaniu dostarczania usług, powiadomienia o zaległych płatnościach i wiele więcej oddajemy w ręce klienta końcowego. 
Klient jest zadowolony, ponieważ w odpowiednim dla niego momencie, z każdego miejsca i o dowolnej porze dnia może sprawdzić swoje konto, zmienić dane teleadresowe, czy domówić usługę, a Państwo mają gwarancję posiadania zawsze aktualnej bazy danych swoich użytkowników.

Napisz do nas, aby dowiedzieć się więcej

Do góry