Dajemy możliwość wygodnego rozdzielania ruchu telefonicznego między kilkoma operatorami według ustalonych stawek.

Funkcjonalnością, która uporządkuje procesy wychodzące w Państwa firmie jest prowadzenie statystyk ruchu telefonicznego oraz rozliczeń międzyoperatorskich. Dodatkowo platforma wyposażona jest w system klasyfikacji połączeń wykonywanych przez usługobiorców według własnych kryteriów.

iPOT24 zawiera w pełni funkcjonalną centralę telefoniczną dla operatorów, do której ISP może przyłączać swoich klientów. Dla każdego klienta centrala funkcjonuje indywidualnie. Istnieje możliwość podłączenia usług operatorskich za pomocą połączeń typu SIP-Trunk oraz usług klienckich za pomocą protokołu SIP oraz IAX.
Platforma wyposażona jest w system trasowania połączeń wychodzących względem numeru wybiórczego. W przypadku gdy ISP połączy swoją centralę z kilkoma operatorami będzie miał możliwość rozdzielania ruchu telefonicznego między nimi w zależności od stawek za realizację określonych typów i grup połączeń.
Pozwala na prowadzenie statystyk ruchu telefonicznego oraz rozliczeń międzyoperatorskich według własnych kryteriów. Wyposażony jest w system taryfikacji połączeń wykonywanych przez ostatecznych odbiorców usługi.
iPOT24 udostępnia możliwość definiowania rabatów do indywidualnych pakietów klient ostatecznych (tj. darmowych minut dla określonych numerów wybiorczych, darmowych pakietów kwotowych na określone numery wybiorcze, darmowych pakietów transmisji danych)

Dostępne są dwie opcje korzystania z modułu:

  • Centrala telefoniczna iPOT24 integrowana jest z modułem telefonii,
  • Centrala telefoniczna obcego operatora integrowana jest z modułem telefonii. W tym przypadku wymagany jest dostęp do zdalnego dodawania, edycji i usunięcia konta telefonicznego, otrzymywania listy połączeń wszystkich użytkowników. Utrzymywanie konfiguracji oraz taryfikacja połączeń (biling) zapewnia platforma iPOT24.

Napisz do nas, aby dowiedzieć się więcej

Do góry