Cała procedura, zaczynając od podpisania umowy według dostępnych szablonów i warunków aktywnych promocji poprzez instalację usługi aż do jej aktywacji, odbywa się za pomocą platformy. Oszczędnością czasu zarówno dla Państwa jak i nabywców usług jest możliwość poprawnej konfiguracji systemu na urządzeniu klienta bez konieczności fizycznej wizyty serwisanta.

Dodatkowo dajemy dostęp oraz możliwość zarządzania historią wszelkiego typu zgłoszeń, m.in. awarii, reklamacji, zleceń czy zmian w umowach oraz chęci podłączenia usługi ze strony klientów. Z myślą o poprawie jakości obsługi klienta platforma umożliwia umówienie wizyty serwisanta w celu przyłączenia nowych usług, szybkiego usunięcia usterki lub instalatorów, poprzez możliwość sprawnego przydzielenia zasobów ludzkich do danego zgłoszenia.
W trosce o Państwa klientów połączenie powyższego modułu z modułem Panelu Abonenta skutkuje dostępem abonenta do dokumentów, instrukcji oraz sekcji często zadawanych pytań (FAQ). Istnieje możliwość tworzenia promocji oraz rabatów w chwili kreowania usługi oraz dla już działających usług.

Napisz do nas, aby dowiedzieć się więcej

Do góry